در پروژه ما این امر باعث می شود اتومبیل ها در خدمت بهتر به انسان باشند. این که آیا چنین کاربردی برای ترغیب رانندگان به عقب رانندگی و كنترل اتومبیل با ذهن خود كافی است ، چندان مسلم نیست. اما محققان می گویند ایده اولیه آنها با كمك به افراد معلول الهام گرفته شده است. دانشیار دوان فنگ ، از دانشکده مهندسی کامپیوتر و کنترل دانشگاه ، هدایت این پروژه را بر عهده داشت. در چنین شرایطی ، اهداف مردم باید شناخته شود. "دو نقطه شروع این پروژه وجود دارد. محققان می گویند ایده اولیه آنها با کمک به معلولانی که از نظر جسمی قادر به هدایت اتومبیل نیستند الهام گرفته شده است.

وی ادامه داد: در پایان ، اتومبیل ها چه راننده باشند و چه نخواهند بود و ماشین آلات برای مردم خدمت می کنند. در حال حاضر این وسیله نقلیه با همکاری سازنده خودروسازی چینی Great Wall Motor تنها می تواند در یک مسیر مستقیم رانندگی کند و هیچ برنامه ای برای قرار دادن آن وجود ندارد. آنها یک برنامه کامپیوتری تهیه کرده اند که سیگنال های مربوطه را انتخاب کرده و آنها را ترجمه می کند ، کنترل ماشین را قادر می سازد. اولین روش تهیه روش رانندگی بدون استفاده از دست و پا برای معلولانی که قادر به حرکت آزاد نیستند. دوم ، برای فراهم کردن حالت رانندگی جدید و باهوش تر به افراد سالم ، "ژانگ گفت.

هسته اصلی کل جریان پردازش سیگنال های Material Handling Equipment Parts wholesale است ، که در رایانه انجام می شود. "ژانگ گفت: با پوشیدن تجهیزات خواندن سیگنال مغز راننده می تواند ماشین را کنترل کند تا به جلو ، عقب ، عقب بیفتد و هر دو محکم و قفل وسیله نقلیه ، همه و بدون حرکت دادن دست یا پایش است. محققان چینی آنچه را که می گویند اولین خودروی این کشور است که از رانندگی استفاده نمی کند ، استفاده کرده است. سیگنال های مغز راننده می گوید: "پیشرفت بیشتر ماشین های بدون راننده می تواند مزایای بیشتری را برای ما به ارمغان بیاورد ، زیرا ما می توانیم با کمک سکوی اتومبیلهای بدون راننده عملکردهای مربوط به کنترل مغز را تحقق بخشیم."

"سیگنال های EEG تستر توسط این تجهیزات (خواندن سیگنال مغزی) جمع آوری می شوند و به صورت بی سیم به رایانه منتقل می شوند. رایانه سیگنال ها را برای طبقه بندی و تشخیص قصد افراد ، پردازش می کند ، سپس آنها را به فرمان کنترل به تجهیزات کنترل مواد تبدیل می کند. وی تأکید کرد که این فناوری به منظور خدمت رسانی بهتر به انسانها انجام می شود و به زودی می توان از فناوری کنترل شده مغزی و اتومبیل بدون راننده مانند Google Self Driving Car (SDC) استفاده کرد. " دوان گفت نگرانی از حوادث احتمالی جاده ای ناشی از پریشانی راننده در حالی که مغز آنها کنترل اتومبیل تیم وی را بر عهده داشته است بی اساس است ، زیرا تمرکز فقط هنگام تغییر وضعیت حرکت وسیله نقلیه ، یعنی تیم تحقیقاتی از دانشگاه نانکای ، در شمال شرقی مورد نیاز است. شهر بندری تیانجین چین ، دو سال را صرف کرده است که وسیله نقلیه کنترل شده ذهن را به واقعیت تبدیل کند. بمبئی: محققان در شهر بندری تیانجین شمال شرقی اولین خودروی کنترل شده ذهن را در چین ساختند